[IDV #CGW-615183]: file parameters not concording with file name (surface heat flux instead of cape)

Bonjour Claude,

If I understand correctly, the files are grib-1 data. Have you tried attaching
a grib table to the associated data?

Si je comprends bien, les fichiers sont en format grib-1. Avez-vous essayé
d'associer les données avec la table grib ?

http://www.unidata.ucar.edu/software/idv/docs/userguide/data/GribTables.html

-Julien

Ticket Details
Ticket ID: CGW-615183